شرکت امید بتون :: راه سازی ، ابنیه فنی

        

  شركت راهسازي و ساختماني امید بتون درسال 1367 با هدف فعالیت در زمینه احداث پروژه های عمرانی و صنعتی تأسیس گردیده و به شماره ثبت 16711 در اداره کل ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است . شرکت امید بتون به عنوان یک شرکت بخش خصوصی ، پروژه های متعددی را در رشته های راهسازی  ، ساختمانی ، پل سازی وابنیه فنی به اتمام رسانده و در حال حاضر پروژه های دیگری را در رشته های یاد شده در دست احداث دارد . اين شركت داراي پايه‌يك در رشته راه ، پايه 5 در رشته آب و پايه 5 در رشته تاسیسات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی جمهوری اسلامی  ایران می باشد .

این شرکت با هدف فعالیت در زمینه راه سازی، حفاری، شمع ریزی، پل سازی  و سایر پروژه های عمرانی در تمام زمینه ها تأسیس گردیده و تاکنون علاوه بر مشارکت در پروژه های ملی، بیش از 10 پروژه مختلف بزرگ عمرانی را با موفقیت به اتمام رسانیده است تا علاوه بر ایجاد اشتغال، سهم بسزای در توسعه راه ها و عمران میهن عزیز داشته باشد.

لازم به ذکر است که درصد عمده فعالیتهای شرکت امید بتن در مناطق محروم کشور صورت گرفته است و درعین حال بیشترین قراردادها مربوط به پروژه های زیربنایی و مربوط به توسعه راه در سطح کشور عزیزمان،ایران،می باشد.